The sun is my hero

Sov till 15.30 typ.. Min kropp har inte riktigt hunnit med den här veckan och efter igår så var det helt slut på energi. Som sagt en nykter helg men har aldrig varit mer sliten typ, hann inte träna något på provet för har varit så upptagen. så det gick åt helvete, får plugga på lovet då jag har tiden för det.

Var ju sjuk i 2 veckor, med rösten osv. och efter den viloperioden så drog jag gasen i botten, från söndag-söndag har jag legat i med fotbollsträningar,gymmet och matcher.. Det blev nog en för drastisk comeback*
därav så tom i huvudet nu.

Men eftersom jag sovit tills halv 4 idag så behövdes väl det då. och nu är det bara tis,ons & tors kvar innan LOVET är här! HALLELUJAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0