säg inte nej säg kanske kanske kanske...

Det har man ju lärt sig iaf, att hur mycket än halsen och kroppen strular med virus osv så skriker hjärnan ALKOHOOOL!

-skulle absolut inte gå på hockey! för jag kände att jag behövde vila mig.. jag gick på hockey
-skulle inte skrika på hockeyn eftersom halsen var kaputt, jag skrek på hockeyn
-skulle inte absolut verkligen inte dricka alkohol, kände mig mer sugen på film och godis, det vände och jag fick partyhumöret, jag drack alkohol

haha jävlar vilken självdisciplin jag måste ha NOT!!
så kvällen var en riktigt rolig och spontan kväll och det blev en hel dans i slutet där..
och det är dom mest oväntade kvällarna som blir dom mest minnesbara.




nu, nu äter jag lite salta chips i väntan på middagen..
och ikväll då är det bannemej lugna tag som gäller :) film&godis kör vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0