FOTBOLL

Trodde jag skulle få tid att plugga på idag, men då ringde sofie och det hade blivit missförstånd om match. Jag skulle nämligen vara med och spela match kl 3, så fick kasta mig på cykeln och trampa ner till västerstrand. Löste sig ju iaf, och gick ju bra vann med 8-1 mot MALUNG ; )

Sen hann jag inte åka hem innan vårat lag hade samling, så johanna fick ta med sig mackor och frukt till mig, och så började vi tagga igång för våran match.. Gick ganska bra! men det kändes att jag hade sprungit runt innan.. matchen slutade oavgjort.

Så det blev en heldag nere på Qbik. nu är kroppen helt färdig och jag har ont ÖVERALLT verkligen

ska ta en dusch och krypa ner i sängen!  ingen skola för mig imorgon inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0