härliga lördag

Kameran dog efter 3 kort=dålig planering med batteriet. så körde på mobilen, men det funkade iaf:)


Kubb spel! tjejerna mot killarna och vilka vann;) girlpoweeeeer

haha dubbelrökare;)



någon som var lite på lyset och skulle vara med på kort.. hah

<3

födelsedagsbarnen typ:) haha gosisar

<3 Lina med sitt rätta element, spermadrinkar och catch mint:)

såhär glad är elin för att vara 18 :)

haha kul att micke är så lång så att det inte går att fotta oss;)

nu jävlar med lite hjälp så fick vi plats i bilden samtidigt(Y)

nöjda grabbar:)

skål!



hahaha snusmumrikar.. KIIIILklackarna var på ...
på plats för att se SNOWSTORM

pene persson


KVÄLLEN VAR UNDERBAR! stekte hela dagen och sedan käkade vi marinerad fläskfilé,hackspättpotatis (somjag så fint kallar den) vitlkssås och sallad! satt och drack cider och skrev klart mitt arbete.. så jävla NAJSSSSS

sen fick vi skjuts till Kil där vi körde kubb och som jag skrev tidigare så fick killarna däng höhöh. sen hängde vi hos halvar där killarna var fullt igång med armbrytning beer bong osv.. hah pajjaser

drog en promenad ín till krogen där konserten höll hus och under väntans tid såg jag på när grabbarna förlorade pengar på blackjack ;) pft.

Snöstorm var svin bra och det var en fin stämning..tappade rösten nästan när vi sjöng med i hon älskar snabbt och sommarnatt det var sommarkänslor det

 Vi åkte iaf in till stan sen score och dansade på deras nya stora feta dansgolv!!! nerrå men ah dansgolv är väl alltid kul mer sånt! sen max för nattkäk och jag har aldrig sett 4 pers få ner en hamburgare så snabbt, det var rekord på hög nivå

TOPPEN KVÄLL (Y) tack alla fina vänner som förgyller mina fina soliga dagar,och regniga dessutom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0