Skriver idag för stressen kommer med mig imorgon:)

oj oj oj.. fullt ös ikväll iaf!

hade träning i 3timmar.,inga fel med det men tidspress baby
    när jag kom hem blev de dusch och lagade ihop tacoz (skriver inte med z för att det är coolt utan för att z sitter alltid närmast och ah det bara blir så) efter det så sminkade jag anna inför morgondagens bal och hon blev ju supernöjd så det var ju kul, ska bara göra det lika snyggt imorgon också ; ) haha
kl 8 drar vi mot skolan och börjar arbeta men jag får betalt wie:D

har inte ens packat kom jag på och imorgon ska vi till arvika och lära 9klassare att sminka sig utan fjortisranden och vita dove sträck på kinderna.. kommer bli stor utmaning

Sen åker hela klassen hem till malin och grillar och myser, sover där gör vi:) najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0