guincho



Eftersom jag inte kan lägga in mina egna bilder så snodde jag från goggglee, detta är guincho stranden som vi ser från huset. där vi var och mötte på simao.

Ett utav europas bästa surfing stränder, och ja vågor var det.. röd flagg nästan varje dag sa danne. jag och pär steg i två steg och blev doppade på sekunden. höll på att blåsa bort också.. men vad gör det när de är 35 grader varmt? jioo

Idag har vi legat vid poolen och spelat tennis, poker osv... en slappar dag ytterliggare! GRILLNING sen och killarna ska väl ner till dansklubben men jag står nog över idag drog ju med igår och tog en cider och sen åkte hem. så idag stannar jag =)

Imorgon är sista dagen! på riktigt denna gången... promise


Kommentarer
Postat av: surferboy94

enjoy ;)

2010-07-30 @ 03:24:56
Postat av: svar

tacktack:D

2010-07-30 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0