you speak the slang that i talk

FYFAN vad gött att äntligen ha gymkort igen.. så smidigt, brukar alltid bli rastlös och vilja dra till gymmet så nu har jag ju det problemet fixat(Y) sen är jag inte lika deppig längre, gjorde en bit på skolarbetet som jag var stressad över så det känns också bra. Sedan löser det sig nog inom fotbollen också, var jävligt besviken.. men vi har nämligen fått en ny tränare! så nu är jag taggad till tusen att dra igång. Vill också ha 5 träningar i veckan så det ska jag tjata för. höhöö.

började 12.20 med naturkunskap sedan slutade vi, fin skoldag det!
lagade mat innan jag och madde joggade iväg till gymmet. så nu ska jag duscha och sedan plugga ;/ PROV imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0