sliten.. ja tack

Har inte haft någon tid att skriva något här idag..

Haft skola till kl 4, och bussen kom inte så pga det så var jag hemma 1 timme senare. och då hann jag laga bacon&makaroner.. precis när dom var klara och upplagda i skålen så stog skjutsen utanför och väntade.. FAN. hann kasta i mig 2 skedar makaroner och en bacon skiva.

Körde 1h pass power step SJUK JOBBIGT! körde även lite gym efteråt sedan tog jag mina fötter och gick till kbkhallen där vi hade 1 ½ h träning till.. Skönt, så när jag väl var hemma stog min färdiga middag framme där.. torkade makaroner(Y) men micron gör underverk;) har fått i mig den nu iaf.

Hämtat skridskor hos vicki för imorgon så gäller de att glida omkring på morgonkvisten.. efter de slutar skoldagen! men inte grupparbetet :( dock




/ fick precis ett sms från tränaren, wiho jag ska spela hallvärmländskan på lördag! Cup nalkas alltså:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Uh fy fan har ni börjat med kultur o k*k historia nu? Fy faaaan vad de sög! Var noga med att kolla upp vad alla i gruppen får för betyg också! En i våran grupp målade en grej på pappret på "utställningen" skrattade bort hela sin del av det muntliga.. o fick MVG... Alla andra gjorde resten. Delades bara ut vg eller g till oss! Bra jobbat av lärarna ;)

2010-01-28 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0