NYÅR och dagarna efter..

JAG LEVER..

men det gjorde jag knappt dagen efter nyår.. jisses lilla jag fick en aningen för mycket alkohol i mig.. låg död i sängen hela dagen/kvällen och vid halv 12 på natten så orkade jag gå upp och ta bort sminket från nyårsafton.. sen tog jag en bacon skiva och somnade igen.. Så med 1 dag tappad.. så var min bakfylla inne på lördagen istället ;)

Segis lördag! fick besök av massa folk, köpte godis drog en filmkväll till 3 på natten.

Igår segis dag också, satt i tv soffan med pappa hela dagen typ.. tränade på kvällen och vicki sov här.. låg vaken för att se sverige-usa men efter att första perioden var klar så drog jag mig tillbaka.. halv 4 och ännu en sen natt. fick resultatet skickat till mig live från eric iaf, så hade koll på hela matchen när jag vaknade :). 


Nyår: 3 rätters hemma hos mig. Mina underbara brudar var med hela kvällen, och mer trevligt folk kom för att förfesta .. vidare och hade ett sjuhelvetes trevligt nyår! bara positivt hela kvällen :D:D:D:D 

nyårs bilder........ fick uppdraget att sminka syrran också..


























gulligt...            där har ni en liten titt på våran kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0