this time baby

Jon körde med mig på gymmet, visade några biceps och bröst övningar.. hade problem med att lyfta chips påsen förut.. HAHHA ajaj ett tecken på att jag borde vistas där oftare i hans sällskap(Y) magen hann vi köra lite också.. och ah det känner jag också av!

Har varit duktig och läst 3 sidor i anteckningarna för imorgon är kultur& stilhistorian över! HALLELUJAH
har även köpt en påse tuttifrutti och en liten choklad bit! 2 veckor sedan nu.. inte dåligt ska fan hänga i. vill se resultat också tack

Käkat söndagsmiddag: ni kan det(fläskfilé,potato chips,sås (Y)) inga fel :D
nu ska jag dra iväg till kbk hallen och springa omkring i 1½ h  får med mig en victoria på hemvägen också jag klagar inte.



solen dök upp idag, nu vill vi ha värmen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0