grattttttttttis världens underbaraste vän!VICKIIIIIII

Idag fyller världens bästa Victoria 18 år! stor tjej nu :D:D 
var där förut och blev bjuden på födelsedagsfika=)
Träningen var väldigt givande, hade skott i mig som jag inte visste om.. vi körde skotträning hela träningen. individuell träning typ så vi var väl 5 st som stog och langade skott i 1h foten är helt svullen har som en stor knöl på vristen Ajaj känns:P

Spaghetti&köttfärssås har precis glidit ner i magen och ska bara dunka lite sköna låtar innan jag förflyttar mig till duschen :) sen sängen(Y) sista dagen imorgon innan LOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV:D:D


ser ni på högra foten där på ovansidan.. syns ju inte sååå mkt men den är stor varm och pulserar.. lite synd om lilla mig just nu.. såret på vänstra sidan var ju lite halvklyftigt.. svullen där också HAHAH råkade sparka till mig själv med dobbarna förra veckan..höhö knölen på innersidan syns knappt.. ni ser själva
 jippi självskadan är så najsss
föresten URSÄKTA för fotbilder.. har själv fotfobi så bilden är ju så fresh tycker jag ; )

denna bilden är bättre, födelsedagsbarnet och jag i 7/8? ;)

"små vänner kan visa sig vara det största"  Aisopos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0