badhuset rocks

Idag beställde vi hela gänget pizza på utkörning till lunch! sen har jag och theres kört för fullt på att få guldbojen som innebär:
100m valfritt, 50m med boj, 50m kompis i boj - 8min max
25m boj, dyka ner 5m hämta upp en docka/person 25m kompis i boj - 1,50min

Simma det första var ju inga konstigheter.. gjorde de på dryga 5min. men när jag skulle dyka ner och hämta dockan så var lungorna helt tomma.. fan och theres misslyckades med tiden hon, så vi kör om det efter sportlovet men då ska jag träna lite! inte lätt att klara allt på första försöket inte, och det är ju ganska djupt i djupa delen
blir tufft när man stressimmar och ska klara allt på tid.

Detta gör jag för att det behövs om man ska bli simlärare som jag vill utbilda mig till =) för skojs skull!

Erik och simon kom förbi så vi lekte i vattnet tillsammans, och hoppade i hopptornet:D 
HHAHA vi hör massa skrik från andra delen av badhuset så ser vi att linn&anni står och drar i johan som ligger ner på marken och håller i sig och skriker (johan är liten i kroppen) men det slutade med att både badvakten johan+praktikant1&praktikant2 åkte ner i vattnet med kläder på...

vi har ganska skoj på dagarna;  )

  2 år sedan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0