Julgala

Efter resan tog vi en lunch på Mcdonalds innan jag, Sofie och Anton tog oss en runda på Stockholmsgator.. fick med mig en kofta hem. bild kommer imorgon.




fika i åhléns huset då somliga började dricka igen....


på hotellet checkar in.


Ganska fin utsikt från hotellrummet? Lilla globen

redo för JULGALA I GLOBEN =)


hah tog ett kort på Sofie med mobilen.. skulle skicka till Mammsen men det fick jag ju inte därav fick det bli ett nytt kort på mig istället.. hah
 

grabbsen

TASSEEEEL! Maria Montazami var Värd för kvällen.

Väldigt bra julmat!

efterrätt? ; )
 
Darin var hur bra som helst! : )
Danske Rasmus som har låten natteravn och ängel uppträde, Pernilla Wahlgren, Velvet, Rydell Quick, Alcazar, Hanna lindblad och ett par killar som jag glömt namnet på.. och Bagge var DJ för kvällen! Jakob Öqvist och 2 andra ståuppkomiker var där och underhöll oss.. Skrattade från första ordet. Jakobs son som var 5 år max sjöng första versen på Gubben i Lådan för alla 2500 människor! så jäävla söt :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0