SEN uppdatering

HEJ ännnnnntligen kan jag uppdatera min egna blogg!!
Har haft problem med det idag.. hela blogg.se har varit KAOS tills jag insåg att det kanske är mitt explorer som är knasigt.. testade firefox och så enkelt var det!


Här kommer julönskelistan i bildform nästan.. ganska KASS kvalité

armband från MQ

skinnhandskar och tuuusan kommer inte ihåg vart jag hittade dom? Ginatricot kanske?...

änglavinge ring

svalor örhängen

massa örhängen

mp3 spelare till gymmet liten behändig i LILA! :D

vantar halsduk Indiska

tröja h&m

skor från scorett som inte ens ligger uppe på hemsidan.. svin snygga iaf.. och makeupstores parfym =)

Kommentarer
Postat av: hallis

jag är 99,99% säker på att "skinn"handskarna är från gina:)

2010-12-16 @ 23:27:17
URL: http://vhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0