TYPISKT??

Från och med nästa höst kommer alla elever som börjar på de kommunala gymnasieskolorna i Karlstad och på Hammarö att få tillgång till en egen, bärbar dator. Det möjliggörs genom ett särskilt tillägg till driftbudgetramarna för 2011-2013, som beslutades av kommunfullmäktige torsdag 9 december.'

är inte detta så jäääävla typiskt? hah fan..


Föresten....
Det verkar vara ICKE KREATIVA LÄSARE jag har men detta kom jag på, på 2 min! lite inspiration:

when you get a tapout you get a black out
black as the tshirt that i`m gonna get
so please let me winn with this tapout rim!
HAH nu får ni göra bättre ifrån er..

Kommentarer
Postat av: hallis

Det där med datorer läste jag i nwt för flera månader sen. rätt typiskt, ja!!

2010-12-14 @ 09:14:42
URL: http://vhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0