2månader!! = )


Dags att skaffa sig en shaker som kan följa med till gymmet..längre fram kommer det även innehålla proteinpulver i den förhoppningsvis.. :)

21oktober startade jag med mitt träningsschema mån,tis,tos,fre gymma
och det har gått riktigt bra att ta sig iväg till gymmet.
Nu när det ligger i rutinen så är det bara kul att åka dit och man längtar efter gymmet! Underbar känsla.
så imorgon är det 2 månader jag har kämpat på gymmet och det är resultaten som ger motivation.
Man har ju fått muskler och man blir starkare! Wiee. Nu är det bara att fortsätta och kämpa på mer med kosten! Den har gett vika, men får skärpa till mig för den är viktigast.. ni får försöka peppa mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Imponerande!! :D

2010-12-20 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0