kunde bara stryka bergvik,träning & dammsuga idag...


Onsdag blir det körskolan och imorgon ska jag övningsköra. hittade inga bra värmebyxor på stadium heller så kanske kikar förbi intersport imorgon om jag har tid.

Var en riktigt tuff träning idag också.. löpa,löpa,löpa 2h jisses.. men resan mot toppen är tuff så det är bara att bita ihop älskar ju att ta ut mig fysiskt!

har egentligen inget vettigt att skriva här för tillfället känner jag. Hösten kryper sig på nu och tankarna snurrar runt inombords,, livsfrågor, kärlek? jobb? framtid? skolan? ah herregud behöver en hemmakväll med mina tjejer nu framöver, vad sägs om nu i veckan brudar? onsdag? hör av er!


Nu ska jag krypa ner ensam i min säng... happ lika deppigt varje kväll! natti


Kommentarer
Postat av: jujja

fredag? :) vi kan kolla film hos mig<3

2010-08-17 @ 08:17:32
Postat av: vh

Men hjälp va alla är deppiga just nu, we need each other<3

2010-08-17 @ 11:01:55
Postat av: svar

i know babe! onsdag jujja;)?

2010-08-17 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0