ja det kan ju inte bli värre (Y)


men ett lyckat



Kan nog inte gå sämre.
.
Gjorde kladdkake smet, insåg att kakaon var slut..

började med bullbak och blandade ner det lilla som fanns kvar av vaniljsockret då jag insåg att det inte fanns något mer! blev kanel/vaniljsocker bullar..

Sen glömde jag kladdkakan i ugnen med snabbvärmen på så ah, bränd utanpå och smet innuti(Y)

Skulle börja lägga upp bullarna och kommer på att smörpappret är slut? Springer över till grannen.

Sen när jag skulle lägga upp bullarna så glömde jag att dom skulle jäsa ytterliggare 20 min innan ägg/pärlsocker. MISS.

lagade även mat samtidigt..
så nu vet jag till nästa gång att man kanske ska se om man har allt innan och sen ska man göra 1 sak i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0