spännande framtid



Jag är inte den tjejen som har "ta hand om mig själv kvällar" hemma direkt..

och hade jag haft mer tid och ork så hade jag säkert haft de, men nu blev det så att jag råkade "pyssla om kroppen" lite..

 Hårinpackning, raka benen, kropps pealing, insmörjning med kokosolja, ansiktskräm och lite bubblegum parfym.. den är så mjuk och dov, passar perfa innan man ska gå och lägga sig för att få en liten mysig doft på kroppen! (eller hur man säger).


När jag tog det här kortet så funderade jag på hur jag skulle se ut när jag blev äldre.. och jag trodde inte att det skulle vara sådan skillnad, men när jag går tillbaka och tittar på kort så ser man ju verkligen vad man har växt till sig och mognat i både kropp och ansikte. Kul att se faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0