hallå självdisciplin

Har haft såååå mycket agg i kroppen nu... men JA! jag lyckades dra igenom American History X, skriva ner massa stödord för filmen.. börja brainstorma lite så nu är jag på ruta 2 iaf.

Men det var inte därför jag var arg utan kamera sladden är fucked up och jag kunde inte lägga in bilderna på mamma hon blev så söt och hon ville verkligen ha dom bilderna men neej Just IDAG krånglar skiten!

Hon blev nöjd och tyckte om Malins hemmagjorda kakor väldigt mycket så nästa gång blir det försäljning på dom;) haha Lyckad kväll och lättförtjänta pengar till klasskassan =)




Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa igenom naturen lite också! och har lovat mig själv att komma i tid imorgon(Y)

Fick mycket bra kritik och beröm på utvecklingssamtalet så det känns positivt ändå :)


lämnade även in ett CV till idag på stan så hoppas hoppas hoppas på jobb inför sommaren!!!! ♣ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0