den som orkar läsa.. annars finns bilderna; )

Lovet är över och även våran fjällen resa! haft sjukt kul och träffat på mycket roligt folk! Har kläckts så många roliga kommentarer denna helgen.. har ont i magen av allt skratt :P

"Jag är så jävla blek så om jag hade lagt en treo på magen så skulle det se ut som en leverfläck" rydberg

På väg ner så hade vi race mellan de 4a bilarna.. först dit
Vi låg först i början sen så tog den bilen som låg sist en genväg och hamna före oss, och sen blåser bil 2 förbi helt plötsligt hamnade vi sist...
Vi körde då en fuling,
ringde upp alla och sa att vi behövde tanka (som vi faktiskt behövde) och väl vid macken svänger bil 1 in, bil 2 & även bil 3.
Vi svängde åt andra hållet vi.. HAHAH vek oss av skratt.. uppskattades inte hos de andra dock!

4 på morgonen så smög jag och olden in på rydberg och hampus rum där vi slängde över en 1,5 cola flaska med vatten över hela rydberg! HAHAH fyfan det bästa var hans reaktion

"Fan då! fan fan fan också, åh helvete" inställningen aja sådant här händer..  
Nog den roligaste människan på länge.. omedvetet rolig

allt låter tråkigare att återberätta.. men ville dela med mig iaf:p

Här kommer bilder istället.. har en heeeeeel del så ; )




solbränd



fortsätter med bildregnet efter cykelturen med jensen.. ; )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0