ett steg uppåt

Med vissa tunga stadier i livet så medföljer ockå de händelserna som inträffar efteråt, Något nytt.

Konstigt nog så känns det inte jobbigt.. hur mycket jag än vrider och vänder på situationen. 

Det
 är en lättnad! och jag känner att jag har tagit steget ifrån allt. ett steg som jag trodde skulle bli svårt.

Tack vare händelser runt omkring mig och min egna styrka så har jag klarat detta förjävla bra!

Känner att jag mognat i mig själv, och jag hade mer krafter än vad jag någonsin trodde jag skulle kunna plocka fram, jag har tom tagit ett kliv uppåt den här gången..

och det känns som att det bara är att fortsätta klättra, den här stegen håller ett bra tag. 


brukar inte skriva om sånt här direkt, men ibland behöver man lätta lite på tankarna :)

nu kommer min pingla hit och myser med mig =) så jag ska cykla iväg till hydro och köpa lite godis till oss. då blir hon nog glad ;) haha

Kommentarer
Postat av: En mamma

Klart du klarar dig, du är den typen.

Man ska inte binda upp sig vid en person vid 16 års ålder. Lev livet! Du har bara ett!

Lycka till

2009-09-17 @ 19:52:54
Postat av: Anonym

tack vad gulligt! det värmer :)

2009-09-18 @ 14:50:37
Postat av: elin

vad skönt att höra. Du förtjänar bara det bästa ! love

2009-09-19 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0