helg uppdatering

Fredags: Yatzy, snack och mys med steffi :)

Lördag: Fika på bergvik med mamma&mormor, mitt i maten blev jag upphämtad av min tränare eftersom det krisade med 11 pers till match. stressigt!
Och jag som inte rört en boll på 2 månader minst typ.. men det gick fan bra hade kondis kvar också
(den lilla kondis man väl har)      men jävlar vad det ömmar i kroppen idag;|

hem duscha sen kom jujja hit och vi knäppte första cider innan vi drog på partaj!
Hade så jävla bra gårdagskväll allas humör var på topp! vi dansade hela kvällen och inte en minut var dålig.

kvällens höjdpunkt var nog kalles seger reaktion när zlatan satte 1-2 mot ungern i de sista sekunderna! HAHA jag och mack höll på att

Kalle  skrek av taket på huset och sen flög kläderna av! haha där stog han i bar överkropp och hoppade runt.. han gjorde även hockey målgesten "växel spaken"  och zlatan fick sig en kyss genom tvn haha " JÄVLAR VAD GÖTT ÄRLIGT JÄVLAR VAD GÖTTT ÄLSKARDIG ZLATAN.. osv" nej det var skoj riktigt skoj  ;)

tack för kvällen gott folk. 



IDAG:  Röjjt upp i lägenheten och ätit frukost. sitter invirad i täcket och har just nu mensvärk älskar`t
Ikväll har jag bjudit över julia och lina på söndagsmiddag med filmmys. så jag ska sätta igång med maten senare. Nu ska jag nog hem för att hämta lite grejer tror jag. det märks:D


bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: lina

naah tack för inbjudan älskling :)

2009-09-06 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0