bild uppdatering

Bilder från partajjet med bygg ;)


julija min goding :)


haha är inte fuller där, råkar bara blinka lite..


crew


haha lycka för zlatans mål in i det sista! det är bra kalle, ut med det!!


julia och boysen


HAHA snygg bild!!! kolla jujjas ögon:D diggar!


dancingstars haha MACK = M på hakan.. snyggt




Kommer in och får syn på detta? , varför i helvete tar du av dig? halvar: menjag var tvungen att bevisa för mack att´jag är full.. VA? HAHA störda Grabbar

yeah

 

Nu ska jag till julia! hoppas lina kommer också:D söndagsmys.. ska spela spel mysa med godis och övernattning! älskar mina tjejkompisar:) pusspuss


Kommentarer
Postat av: Julia

loooooove

2009-09-14 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0