partyyhelg

i fredags så satt jag amanda och malin och drack på kvällen till idol, sen drog de ut på stan och jag åkte hem med mitt pack.Åkte tillbaka till stan vid 2 tiden för efterparty hos johan. Mötte steffi och gänget efter 1 timmes väntan:O   kvällen slutade i högsta skratt, tim hade däckat i soffan och det fick han ju sota för! haha

ett helt saltkar på huvudet,ögonen,örat sen var det filmjölk på flinten, ketchup i fejjan, kaviar i örat, senap, majonäs i näsan!
HAHA så jävla kul men oschyst;p han såg ut som fan iaf! luktade gott gjorde han inte heller.. men så är det;) man får skylla sig själv. bäst att hålla sig stabil.  

Igår åkte vi hem till thai och jag och viktor drack cola och tittade på när alla andra drack sig fulla.. ganska trevligt faktist! har lika kul nykter..  men när folket drog till stan åkte jag för pokerkväll md mack och halvar.. synd att dom förlorade mot en tjej. pinsamt killar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0