naglar... hål:)

haha lägg märke till de avbitna kexen;) för het på gröten..
 Flowin och gymmet blev igårkväll och när jag kom hem fixade jag iordning, vindruvor,ölkorv, kex med créme bonjour ;) mumsigt.

Idag var jag på första praktik dagen och jag har haft super kul! Fått titta på när Ann fixat naglar, lagt manikyr osv, åkt in till stan för ärenden med banken... sen fick jag naglarna fixade också!! geleförlängning :) det blev verkligen skit fint! och jag är supernöjd:D 

 tog även ett hål i tragus:U den lille plutten.

 har satt på mig nattetröjjan.. kryper ner i sängen nu och vilar.. börjar må dåligt igen, kanske svininfluensa! :|   
lövbiff&pommes väntar på mig snart<3  

                                                              ha det fint:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0