livräddare?

Fick agera livräddare igår i poolen, en liten tjej fick panik på det djupa och åkte nedåt med armarna sprattlandes i luften.. fick dra upp henne från kanten. stackars liten var helt skräckslagen och hon hade nog svalt några klunkar.. TUR att jag stog på den sidan av bassängen! annars hade det kunnat gått illa


kanske ska satsa på baywatch?


tisdag 16/09

Efter praktiken som slutar 14.00 (L) så tog jag och steffie en lunch på stan. och sedan köpte vi med oss lite godsaker till idol som vi tittade på med victor&viktor.

Kajsa hade lagat pizza som vi åt på medans vi ägnade oss för yatzy också (a)


nu har jag vaknat till, somnade efter praktiken somnade även i solariumet förut..Vad jag sover! 
men ska nog se på fotbollen med grabbsen sen och då är det bäst att hålla sig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0