haha detta är nog anledningen till min allergi ;)

Tro mig eller ej, jag var i ett STALL idag. (ja med riktiga hästar)
Följde med grannen eftersom hon skulle skjutsa mig till donken.. middagen skulle bli sen så då såg jag en utväg för lunch;)

Men när vi svänger in mot driven så kommer de en kinese ut framför driven och eftersom vi precis hade disskuterat liftaren som stog vid E18 i typiskt hippie kläder så tänkte vi båda samma tanke.

Någon jävla kina kvinna som ska babbla gojja, hon skulle tusan inte stoppa oss. haha båda tänkte: GASA hon får flytta på sig fan! aldrig att vi stannar,
men då gick hon mot framrutan och de slutade med ett kärringstopp och så kläcker hon, vi har strömavbrott så vi serverar ingen mat. HAHAHHAHAH

när vi körde därifrån så skrattade vi ihjäl oss eftersom de var så oväntat att någon stoppar en från att köpa mat, det enda vi hade i tanken var ju "gasen i botten så får hon skylla sig själv" ... :D




HAH, den här stackaren var livrädd för mig.. ja ni ser ju ansiktsuttrycket!


men denna lilla ponnyn var nyfiken och inte alls rädd ;) goding. synd att man inte kan vara i ett stall mer än 3 min innan jag nyser i kör. Allergi suger !

Hade jag inte varit Pälsallergisk så hade jag köpt mig en fralla.
en allan helt enkelt! de är ju för goa :)


tog klippet ifrån Fokis blogg, toppen bloggare dessutom! men det är ju så synd om stackarn :) hih tar sig inte upp riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0