Rida? hahah

Dagen: tog en lunch på staden med ida och julia :)
Sedan åkte jag och ida hem till mig för att plugga och sedan ta en promenix! men planerna blev inte som tänkt!

Vi åkte iväg och fick RIDA haha syrran & hennes kompis drog med oss, som har egen häst:) Senast jag red var när jag var 5 år och insåg att jag var allergisk så jag fick sluta, haha en liten flickas värsta mardröm. allergi
Men idag då fan gav jag mig upp på hästryggen igen och trotsade alla mina 20 nysningar :D 
KUL SOM TUSAN! även fast hästen fick ett ryck. behöll lugnet och testade att trava! haha men man "bompade" så mkt (a) så det var inte de lättaste inte. HAHA svårt att få in juck takten.

Världens största sammanträffande var ju att Victoria Jensen som också är rå allergisk var där med sin syrra! hon skulle rida för första gången i sitt liv hon, gissa om vi skrattade när vi fick syn på varandra! och jag i ridbrallor också då.. haha skrajj var hon iaf, eftersom hästen var mycket högre än henne!!

När vi kom hem skulle vi äntligen ta tag i pluggandet, men då drog mamma med oss till bergvik som smakråd också, så vi blev kvar inne på MQ och Coop. nu har vi fått med oss en godis påse hem och maten står på bordet! Efter maten så ska vi se på IDOL och sedan hoppa ner i jacuzzin :D vilken härlig spontan dag! plugga gör vi om de hinns ;)




haha söta! ridbyxor och ridhjälm(Y) Ida tittar som om jag vore dum i huvudet:P




IDA:D hon har haft häst så detta kunde hon bättre än mig..

haha detta var inte riktigt JAG känner jag.. nys nys


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hahah jag dör av skratt!! :D:D

2009-10-24 @ 01:01:06
URL: http://jmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0