Who is the boss?

tog en liten tupplur efter skolan:) och nu har ögonen åkt upp helt.

svåra beslutet framför sig, ut och springa eller till willys och köpa godis för 3,90! ;D HAHA får överväga med kompisarna.. och där kom redan beslutet, min springkompis ska SOVA! lyckost..

då blir det väl antagligen willys& en film kanske ;) men vill ju ut och springa! fast inge kul själv.. vill snacka med ngn samtidigt och nej musik är inget allternativ.

Hoppas det kommer en sugen en och säger jag följer med!! in my dreams att de gör, jag har sveriges lataste vänner;) haha


Kommentarer
Postat av: johanna

synd att jag inte läste detta tidigare, så hade jag föjt med dig skruttan!<3

2009-10-20 @ 20:44:47
URL: http://lillefoten.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det var synd! :(

2009-10-20 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0