vissa frågor kanske man aldrig får svar på..

Efter skolan drog jag och madde till gymmet och körde 2pass, centre & flowin (Y) och har inte riktigt haft ngn ork att uppdatera idag.. det var mycket oförväntat det som hände idag. och vet inte vad vi ska tro här hemma..;( lite deppig bara ;/    allt löser sig nog, det gör det alltid...






Victoria kom hit förut och lortade ner händerna rejält! ;) medans jag duschade & pluggade, LYX.
vi la oss och kikade på paradise.. och nu har jag kastat ner dessa jävla samhällsböckerna på golvet. där ligger dom som bäst!


nyduschade jag ska iaf krypa ner i sängen nu och sussa.. ett prov väntar mig imorgon jippi
sov sött allesammans<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0