samma visa varje gång..

Blev ingen skola för mig idag.. kan inte gå runt på den här fotfan. så jag ligger parkerad hemma i sängen, KUL nej.

Var iväg till skolsyster eftersom de var kö på alla telefonlinjer till läkaren.. hon ringde några vip nummer och fixade oss en tid. men hon hade aldrig sett det som jag har så hon hade ingen aning om vad det var:S 

Såhär är det: började få svin ont i stårtån i lördags och sedan på kvällen var det extremt!
kunde inte stödja mig på den, och låg och kved i soffan med foten i högt läge, det pulserade och var rött.
   Sen vaknade jag upp i söndags och då hade det dykit upp samma problem fast på hälen..så nu är det värst på hälen där det är som ett rött ställe,som är varmt och de värker i hela hälen... 
kan inte gå på hälen eller tån nu och de har gått över lite till "granntån" också.. det är lite svullet och det cirkulerar värme på dessa ställen bara
men eftersom dom inte ser ngr öppna sår och eftersom de har "växt" fram så är det ingen av läkarna som vet vad det är.   så jävla typiskt sjukvården..
"nej jag vet inte vad detta är, det kan bli bättre eller sämre det får vi vänta och se" köp ipren. tack hej

ahapp.. kanske dör imorgon då vem vet, tack sjukvården.
Sen är dom små sadistiska allihopa : 

sadist: var det här det gjorde ont?
stackare: JAAA aj,
sadist: Här? (hårdare tryck)  
stackare: Jaaa, tryck inte där.. det är där det gör ont..
sadist: jaha press press lite till..

 fan vad man får lida.. fatta första gången att det gör ont? och var lite försiktig? fan vad arg jag är.. får väl ligga här i sängen och knapra ipren och se om det "går över" eller "försämras" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0