knäppt eller smart?

Har fått tid för att plocka bort nagelförlängningen nu äntligen. eller ah de som väl är kvar HAHA , mina tunna kassa naglar har ju gått av en efter en.. äsch vem fan orkar bry sig! höhö ( egentligen är det viktigt ) 

Till helgen så har vi avslutning med fotbollslaget också, väldigt försenat känner jag.. och jag HOPPAS att det inte blir bowling osv på kvällingen! vill ha min lördags kväll fri:) men det ska bli kul att träffa tjejerna och käka lite och bowla iaf. saknar fotbollen! och en svullen rumpa Mohaha



Föresten är det bara min mamma som dukar upp och gör iordning allt för frukost kvällen INNAN hon ska upp.. hahah knäpp? fast jag håller med om att det är lite smart ändå.. 8-)


Kommentarer
Postat av: cattee

vi ska bowla vid 17, sen blire mat efter så du får kvällen fri :D

2009-11-03 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0