fullt upp

Full packat schema idag, var så trött imorse så jag gick upp 5 min innan jag skulle till tandläkaren.. men hann iaf(Y) ;) sen har vi lekt och fifflat i studion hela dagen.. tagit beställningar på vad vi vill köpa för smink:) rena rama julafton! ska visa imorgon vad jag beställde.. kommer gå på 500pix ungefär, behöver ny uppgradering av smink nu känner jag. Sen la jag en smink på sandras tät sittande madelögon;) la lite sotning med marinblått,svart

Hade även utvecklingssamtal idag och det gick toppen! skönt
sen åkte jag och pappa förbi kenneths och köpte med oss ett varsin meal hem.. tryckte i oss en varsin 150 grammare! :| hahah

firat farfar i grums också.. blev bjuden på kakor och tårta:) sedan direkt till träningen.. och nu har jag och vicki duschat,käkat kvällsmat pluggat och ska lägga oss i sängen och sussa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0