:)

Vaknade 13.20 och panik över att sova bort sista dagen på lovet, eller att kanske sova ut den sista dagen på lovet? haha bestämde mig för att sova ut.. så vaknade 1 timme senare. :) Behövligt! Sitter hos madeleine nu och vi ska snart tralla iväg till ica för lite godis. Har inte ätit sen förra helgen(Y)  plus poäng..

vill också säga att jag saknar Julia&Lina som är nere och gottar sig i värmen och solen:) och jag hoppas ni har det UNDERBART! får åtminstonde träffa mina andra älsklingar redan imorgon;) looking forward ♥




Kommentarer
Postat av: dfjglj

vad heter hon i efternamn?:)

2009-11-01 @ 16:56:47
Postat av: Anonym

niklasson:)

2009-11-02 @ 17:19:24
Postat av: Jujja

Hemma nu! Imorn ses vi baby:*

2009-11-04 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0