njut och bli avundsjuk ;)

60 minuter matte och skolan är avklarad vid 12 draget :) Härligt!
jag och vicki tog en lunch tillsammans på stan och sedan gjorde jag oskar och steffi sällskap, vi la oss i gräset vid pråmen och njöt av solen.

åkte hem och tog en kebab med amanda efter det har jag myst och tittat på tv med steffi hela kvällen. Nu röjjs det upp i rummet för det är alltid trevligt att komma hem till ett städat och fräsht rum när man är borta så mycket :)



Hemma går det undan med allt.. de har rivit altanen och vedskjulet som stått här ute, baljan ligger på sniskan på gräsmattan och det dammar dagarna långa..
Äntligen kom mor och far på att  vi " lever bara en gång" så de slog på stort.. altanen som det fräshade till med nymålning revs direkt för ett nybygge på några kvadratmeter extra..
Helt inglasad
Lyxvariant på jacuzzi,
med spa anläggnings tema*
Stenläggning runt omkring
Solhörna längs husväggen
och tillfixat runt badbaljan

Kommer spendera mer tid hemma i mitten av sommaren när detta står på plats vill jag lova. me likeit ;)

lutar mot denna designen.. 4 sittplats 2 ligg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0