curry&cider(Y)

Jag victoria,desire åkte till score efter skolan och bowlade med emil. sen drog vi en sväng på stan och ikväll då jävlar!

Väntar in världens godaste maträtt här hemma sen bär det av till lina jag victoria hallberg sandra och emil ska dricka och ha det skoj!! och lina var gullig så hon har bakat åt oss, tösen då;D

Kinagryta

1kg räkor

2 msk margarin

3 tsk curry

1 tsk stark paprika pulver
1 pressad vitlöksklyfta
1 dl äppelcider
3dl grädde
1 röd paprika+ 1 grön paprika
2 bananer
1 burk krossad anannas

Koka ris.
Fräs margarin med curry, paprikapulver, vitlök, häll på cider & grädde koka 5 min. Skölj strimla paprikan, häll i låt puttra 5 min. Skiva banan, blanda ner banan, anannas & räkor i såsen, puttra tills det blir varmt, krydda!  passar bra med vitlöksbröd till och cider :)
för dom som vågar testa...
  Smaklig Måltid!





Nu ska jag slänga på mig lite kläder och åka hem till lina! :) Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0