solen ger mig energi!

AO visste väl att det inte var så smart att sola när det var nya rör.. det svider lite i pannan osv.. (a) hoppas det går över till en snyggare bränna :)

Jälvigt skönt att få känna på vårsolen idag och se den torra asfalten som nu var ett tagsen! har nog detta härliga vårvädret att tacka till att jag känner mig piggare!

Så efter skolan åkte jag och Vicke ut till Emil,  där hann vi med att titta lite på film käka mat och spela monopol:)
Alltid mysigt att komma ut på "landet" bort från stan ett tag..så jag njöt av den fina stjärnhimlen påväg mot bussen! eftersom den tynar bort inni stan... tyvärr.

Men nu är jag hemma och har precis fått i mig lite sen middagsmat, ska ta en dusch och krypa ner med beauty boken

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0