dag 2 stockholmo

Fick gå upp i tid imorse, eftersom vi var "tvugna" att se den första föreställningen på naturhistoriska här i stockholm.. filmen tog oss tillbaka till usa, fick en upplevelse i grand canyon med höjder och forsåkning.. jävlar vad åksjuk jag blev! sjukt att en bioduk kan ställa till så mycket i skallen så man blir yr och illamående? Men värt var det iaf, fick ju se grand canyon från ett udda perspektiv.

Startade 3e världskriget i bilen också, tog 2 varv i 3 olika rondeller, då för att vi virrade oss vilse Ganska mycket. Och pappa som kartläsare? mamma som bilförare!!? och två irriterade tjejer i baksätet! DET BLIR INGET ANNAT ÄN PANNKAKA FAMILJEN BERGH.   men ändå hann vi med en shoppingtur i solna och jag fick med mig en svin snygg
 T-shirt som skrek mitt namn innifrån affären!   inget att tveka över. 

-
Nu ligger vi på baksidan och steker i solen, fortfarande fint väder och poolen att dyka ner i när hettan biter.

(
föresten så spelade jag in tjaffset ska ta och spela upp det här ute nu så får vi oss nog ett gott skratt över beteendet! och mamma och pappa får skämmas,haha rätt åt de) hej sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0