02.10 har blivit nattuggla igen..

jej klockan står på 02.10 och inte sover man... har haft nattligt besök hos mig! vi har spelat kort, kort kort kort tror det är våran nya grej?  poppade även svarta popcorn som hela huset har fått en spridd doft av :p

Förutom kvällingen här nu då så har jag hunnit med att laga en frukost/lunch ,  gjort synundersökning, handling på maxi, en powerwalk/jogg till råtorp..runt stan ner vid pråmen och hemmåt, den tog oss ungefär 1 ½ timme.. DET GÖR JAG ALDRIG OM

imorgon regnar det och då ska jag bara dega inne med lasseåbergs boxen och ett kilo frukt? YES har ätit så mycket annan skit nu så de kör vi på :) sov gott alla som fortfarande är vakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0