pimplare

Idag har det varit en riktigt skön dag faktist! även om jag inte gjort för mycket så har det dykit upp små saker som är bra hela tiden :) när jag kom hem så var det tacos som serverades, ett +. Nu när jag loggade in på datorn så kom lönebeskedet! tack tack tack det var jag värd:D haha +.  Min morbror är med i tidningen idag också, som storpimplaren fick 51 kilo abborre på 5 timmar, och då var han tvungen att ge sig eftersom han skulle hem med allt med;) snacka om kung!  länkar sidan om man vill läsa :)

http://www.nwt.se/arjang/article483823.ece




 fina fisken detta ..



Nu bär det iväg mot RAGGA :) dansa loss i en timme, uppdaterar mer senare har något att berätta! hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0