lov: dag 1

Victoria ringde och väckte mig eftersom hon visste att jag skulle ta mig en sovmorgon ändå (a). åkte med vicki till bergvik :) åt lite frukost där och köpte hårfärg.. sen färgade johanna håret på mig och det behövdes.. det röda tonerna dyker alltid upp efter ett tag! ;p 

Sen spelade vi spel och gjorde oss en rejäl fruktsallad också. och nu på kvällen så spelade vi Poker och jag stekte bacon och scramble eggs till oss! kalla oss hungriga? ;)



victoria med monopol i högsta hugg...


jag kan också få lockigt hår ;) detta var innan färgningen, se de röda skiftningarna
men älskar min glans i håret!


efter färgningen lite mörkare bara :)


 fruktsalladen

Kommentarer
Postat av: rez

snyyyyyygging ;)

2009-02-24 @ 00:28:38
URL: http://mydiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0