en helt vanlig stressig onsdag :)

Somnade 6 imorse! det blev riktigt riktigt sent igår natt...och jacob somnade väl inte förens halv 8 den stackarn :D
Men tog mig upp nätt och jämnt till skolan, och vi lärde oss tekniken av de nya plattängerna ghd. som var as bra! fick mycket bra tips. så en sådan ska jag nog beställa lite längre fram :) vi testade olika tekniker på varandra och så höll vi ett föredrag som skulle ha varit klart för längesedan. det var skönt att få det ur världen! Nu ska jag ge mig iväg till KMTI har nämligen bokat tid med en instruktör som ska hjälpa mig ;) har bråttom! får cykla som en dåre dit.  Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sjuuuukt snygg plattång! Vet du vart man besller sånna? :) ifall den nu var bra!

(skulle vara jättesnällt ifall du svarade som kommentar på min blogg) :) kramar!

2009-02-26 @ 16:42:43
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0