räven raskar över gatan

Detta har blivit en nattblogg nu på lovet känner jag.. och jag är väl nattugglan då.

Tänkte vara lite smarta och åka till bergvik vid 11 tiden imorse.. när det inte är så många vakna, yeah sure. Fick rotera runt runt för att ens få parkeringsplats! och inte nog med allt folk på en TISDAG? visst det är jul snart osv, men tar folk ledig från jobbet för att åka och julhandla? och då 11 på morgonen.. jisses!

Fick med oss en julklapp hem efter många vändor inne i köpcentret iaf då jag hunnit bli både illamående och kallsvettig.

ändå besökte jag bergvik 3 gånger denna dag? fast vid 22.30 var folkruset borta så vi tog oss fram inne i maxi


Har spelat kort, softat hos vickan.. med eller utan henne.. ;)
nu är jag hemma och har precis sett en räv vandra förbi här utanför fönstret, kanske dags att krypa ner :) morgondagen är fullspäckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0