Den kloke tanten is in tha house

Farmor är här och berättade precis hur hon vill ha det när hon har dött.. hon skulle inte bli begravd och uppäten av maskar..

 Farmor : ta mig under armen åk upp till norrland och kasta ut skiten vid berget, för sen ska jag spöka.. jag ska vara på er och säga viktiga saker, ni blir inte av med mig inte.
HAHAH skiten var det ja.. hahahah ;D


Vi pratade om att hon bara hade gråtit en gång typ, och de var när hon skilde sig.

Farmor nr2: Då satt jag och grät och var ledsen, men då började jag skälla ut mig själv och säga sitter du här nu rosie och tycker synd om dig själv, fan det är ju ingen som tycker synd om dig sluta lipa nu, skärp till dig för fan.

Så ja, hon menar på att man ska inte tycka synd om sig själv eller bli ledsen för något, utan se det positiva i allt och var glad så länge man lever!


RÄTTA TAKTER.. fan vad jag älskar farmor:D

Kommentarer
Postat av: johanna

åh hon är ju så stört skön!

2009-12-09 @ 12:51:44
URL: http://lillefoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0