dagens planer.

Haft tema dag i skolan, de visade en film och sen fick vi lyssna på en biskop. ja dagen var ju lite ovärd... men har gjort ltie skolarbete här hemma nu så lite tyngd har släppts från axlarna.
Nu är nästa projekt att plugga in psykologin! får jag Mvg på detta provet också så är jag garanterad mvg i kursen! så får inte sumpa detta enkla betyget =) 

har flickan som lekte med elden på datorn också som jag ska försöka hinna se sen.


ska lägga upp kläder osv inför stilarbetet imorgon. ska klä mig som jessica simpsons och försöka likna henne så mycket som möjligt.. får se hur det funkar!  :D
ska bli skoj... måste bestämma mig för en bild som jag ska försöka efterlikna bara..
det är projektet som jag sysselsätter mig med nu ett litet tag   SEN ÄRE CHILLLLLLL(y)


förhandstitt, testade kläderna som jag ska ha med imorgon.. och detta är resultatet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0