flowin<3

Nollningen var as rolig, jag var papparazi och sprang runt och var jävlig. haha Fick mig några goda skratt iaf, kul att titta på tokigheterna vi hade ställt till med. ;P hade olika tävlingar med skämmiga moment!  

Jag och ida fick småspringa i spöregn för att försöka hinna med arvika tåget, eller a rättare sagt hon skulle med det tåget och jag var schyst nog att springa dit med henne för att se så hon hann, men precis vid stationen så rullade det sakta iväg. Snacka om typiskt!

köpte ett par nya jeans på H&M idag iaf, finns inget bättre än när man kommer till kassan och ser jaha rabatt på dessa. GÖTT så en hundring billigare än beräknat aldrig fel =)

KMTI med madde, vi satsade på ett pass idag som hette flowin, och det var nog det jobbigaste och roligaste jag gjort på länge :) annorlunda och jävligt bra träning! 
Man jobbar med sin egen kroppsvikt och gör styrkeövningar samtidigt som man pressar olika delar av kroppen mot mattan för att öka motståndet. Svinroligt och svinjobbigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0