lita inte på vårdcentralen!

Jävla vårdcentralen, ringde dit i måndags och sa alla mina symtom till förkyldningen.

tanten: Jaha så du har astma?
jag: Ja, fast det är ju inte det som är värst.. jobbigast att inte kunna sova av värken i lederna, lock i örat , illamåendet när jag äter osv..
tanten: men det är svårt att andas också?
jag: ja det känns mer som ett tryck på bröstet.. (fattar hon fortfarande inte?) ..
tanten: Ah ska höra med läkaren...
TYST*
tanten: du ska ta din astma medicin som du brukar göra och sköta det så kommer det bli bättre
jag: HAPP, tack hej


efter att ha skött min medicinering, plus dubblerat! så blire inge bättre, och inatt fick jag stå ut med hosta från 00-05.30  Hostade så hårt att jag spydde några gånger.



Alldeles nyss på gripen:  Ja ni får en tid kl halv 8!

två minuters andning med gas. två gånger.. och 4 kortisontabletter. problemet fortfarande kvar.
slutade med behandling för lunginflammation, nu blir det Pencilin+voltaren+hostmedicin i en vecka! KUL

Hade kärringen tagit mig på allvar och låtit mig få komma in innan det blev sämre så hade jag sluppit denna helvetesveckan, som nu blir ännu jävla längre. Och inga pengar får jag för arbete som jag skulle ha gjort heller.. kul att förlora 6000! : (  det positiva är ju att det knappt kan bli värre än vad det är 

                                                                                 
   / ursäkta för mitt dåliga humör, ni förstår mig säkert ;)
nu ska jag tröstäta ananas <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars! vården är så jävla kass:O Hoppas du blir bättre ! : )

2009-08-10 @ 22:01:17
URL: http://lcos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vårdcentralen suger! speciellt på wåxnäs! Dom tror att allt går över, speciellt om man är ung också. Krya på dig!:)

2009-08-11 @ 00:54:49
URL: http://suratanten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0